2014. június 30., hétfő

Nem tudom, hogyan tovább

Kedves, Olvasóim!
Tudom, hogy azt mondtam, végigjavítom, akármennyien olvassák vagy sem, ámde pár napja egyre erőteljesebben úgy érzem, s gondolom, ennek semmi értelme nincs. Tán csak egy fellángolás lehetett, hiszen ez volt az első történetem, sokat jelent számomra Az álmok néha valóra válnak… elnevezésű blog.
Tehát lényegében azért írom ezeket a sokatokat, amellett, hogy az előbb említettekről tájékoztassalak titeket, hogy jelezzem, ami a címben is olvasható: nem tudom, hogyan tovább… Azaz elképzelhető, sohasem folytatom már a javítást, ezáltal ekképpen marad, ám lehet, hogy néha napján, mikor rendkívüli módon unatkozok, megjelenek újra egy-egy rész erejéig.
Jóllehet nem tudhatom, kinek mennyire érdekfeszítőek ezek a sorok, azért gondoltam, megosztom a javítási-verzióra váróval illetve várókkal, ezt az információt.
Nos, mindössze ennyit szerettem volna.
Köszönöm, ha elolvastátok ezt a néhány mondatot!
További szép napot!
by: Timi

6 megjegyzés:

  1. Kedves Timi!
    Nagyon sajnálom,hogy így döntöttél de megértem a döntésedet.Nekem nem volt bajom az előző történettel sem ami nem volt kijavítva.Nagyon örültem mikor írtad,hogy újra megírod ezt a történetet javított változatban.Ugyanis újra belemerülhettem a történetbe és boldogan olvastam el a részeket.Remélem,hogy nem bánod meg a döntésedet,és,hogy jó szívvel fogsz emlékezni erre a blogra és történetre.
    További sok sikert kívánok az íráshoz! Szép napot! :)
    By:Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves, Barbi!
      Először is köszönöm megjegyzésed és a kedves szavakat!
      Örülök, hogy mindkettő tetszett, ám azért remélem, a javítottba jobban bele tudtál mélyedni!
      Mint említettem elképzelhető, visszatérek egy-egy rész erejéig, tehát egyáltalán nem bánom. Bizakodom abban, hogy azok a részek erejéig is velem tartasz és még inkább elnyeri a tetszésed, mint az eredeti.
      Minden bizonnyal boldogan emlékszem erre a blogra, hiszen ez az első történetem is.
      Hálásan köszönöm a jókívánságot és még egyszer minden lepötyögött szót!
      További szép estét!
      Timi
      xx

      Törlés
  2. Kedves Timi .
    Összintén sajnálom hogy a döntésed ez lett, bár reméltem a sorokatt olvasva hogy ez csak egy ártatlan tréfa de .nem.
    Imádtam Imdáom és Imádni fogom ezt a blogot, nagyon tetszetek a részek mert minden egyes lépésre oda figyeltél egyszerüen tökéletes volt.
    bár azt irtad nem tudod hogyan tovább, bár én reménykedek hogy folytatni fogod.
    Tudnod kell azt amedigg te blogolsz én melleted állok. :D

    BOCS A HELYES IRÁSI HIBÁKÉRT.

    Üdv: Izabella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves, Izabella!
      Nem, ez a valóság, nem tréfálok ilyesmivel.
      Köszönöm, hogy ennyire szereted és ezt meg is osztod velem! Igazán jól esik ilyet olvasni.
      Talán néha napján lesz javított változat, azonban ez nem úgy lesz, mint ahogy megszokható volt. Maximum egyszer csak találhattok egy-egy részt vagy akár egyszerre többet, de nemigen tudom még mindig, mihez kezdjek itt. Ezt a blogot valahol elengedtem, ennél nincs nagyon tovább.
      Köszönöm szépen! Oldalt a "További blogjaim" alatt vagy a nevemre kattintva mindig megtalálhatod az összeset!
      Semmi gond! Köszönöm, hogy írtál!
      További szép estét!
      Timi
      xx

      Törlés
  3. Lemegy az érettségi , ÚJRA fogom olvasni !!! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Viktória Horváth!
      Ennyire tetszik, tetszett?! Bár ennek csak örülni tudok... :)
      További szép napot!
      Timi
      xx

      Törlés